untitled 4 POLINVEST

Zestaw elementów identyfikacji wizualnej firmy deweloperskiej POLINVEST. Inspiracją do podjęcia tego tematu stało się moje zainteresowanie architekturą
i rozwojem miast, szczególnie powstawanie nowych budynków, mających pomieścić biura wielu znaczących na rynku firm. Dzięki doświadczeniu w pracy zaczęłam zauważać, jak ogromne znaczenie ma dla nas komfort, bezpieczeństwo i ergonomia, dlatego stały się dla mnie jednymi z podstawowych kryteriów, które firma miałaby spełniać na najwyższym poziomie. Zadaniem firmy deweloperskiej miałaby być realizacja wszystkich etapów powstania budowy, począwszy od samodzielnego wyboru lokalizacji, uzyskania pozwolenia na budowę, analiza kosztów, plan i projekt budowy oraz realizacja planów przy pomocy własnej firmy wykonawczej, świadczenie usług sprzedaży oraz posprzedażowy kontakt z klientem. Firma, którą przedstawiam miałaby znajdować się w Warszawie
i działać na terenie całej Polski. Zależy mi, aby rozwijać architekturę naszego kraju, a zarazem podnosić komfort pracy. Do głównych celów firmy POLINVEST miałoby należeć także zostanie liderem budownictwa nowoczesnego, solidnego i trwałego.

Słowo POLINVEST jest połączeniem słów „Poland”, „polish” (rzecz. „Polska”, przym. „polski”) oraz „invest” (czas. „inwestować”). Taka nazwa przybliża klientowi charakter firmy. Informuje, że inwestuje głównie w Polsce, a nawet szerzej, w Polskę. Inwestujemy i dążymy do zwrócenia kosztów i pomnożenia korzyści, nie tylko materialnych, ale wszelkiego rodzaju, np. zdrowotnych, kulturowych.

Kolory logo POLINVEST- czerń i fiolet – są równie znaczące jak nazwa. Kolor czarny wywołuje wrażenie powagi, elegancji, wyrafinowania. Kojarzy się z wysoką jakością. Natomiast fiolet, szczególnie ciemny odcień, to kolor monarchii. Ciemny fiolet kojarzy się ze szlachetnością.
W identyfikacji firmy POLINVEST ciemny fiolet często zestawiany jest z jasnym odcieniem fioletu, który ma przywoływać na myśl delikatność, subtelność.

plansza 1 POLINVEST

 

wizytówka POLINVEST

teczka rozklad maly POLINVESTteczka m 1 POLINVEST

mock up brochure 210 x 210 mm POLINVEST2 3 POLINVEST6 7 POLINVEST8 9 POLINVEST10 11 POLINVESTh POLINVESTpolinvest gadzet POLINVEST
polinvest oznakowanie samochodu POLINVEST
Projekt identyfikacji wizualnej dla firmy deweloperskiej POLINVEST powstał w ramach licencjackiej pracy dyplomowej w Łodzi (2013).
Promotor: prof. Tomasz Olszyński.

thin instagram POLINVEST
thin fb POLINVEST
icon Visit me en US POLINVEST
thin linkedin POLINVEST
linkedIn POLINVEST
thin google POLINVEST
http://justynagojny.pl/2016/04/25/polinvest-identyfikacja-wizualna/
thin twitter POLINVEST

25/04/2016